MENU
021 32 92 84

Poljička cesta 35, Split

VREDNOVANJE SUSTAVA ZA E-UČENJE

Šifra: 68137
ECTS: 4.0
Nositelji: doc. dr. sc. Suzana Tomaš
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Laboratorijske vježbe 30
Predavanja 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Osposobljavanje učitelja za korištenje računala nije više samo sebi svrhom, već ono postaje dio svakodnevnih školskih aktivnosti (pripremanje za nastavu, učenje, stručno usavršavanje, administrativni poslovi), a suvremena tehnologija dobiva subverzivnu ulogu u odnosu na tradicionalne obrasce školske kulture. Upotrebom jednog od sustava za e-učenje studenti će provjeriti učinkovitost sustava u praktičnoj primjeni u nastavi s učenicima ranog primarnog obrazovanja. S obzirom na ranije usvojeno znanje o sustavima za e-učenje ovim kolegijem studenti potvrđuju ili odbacuju učinkovitost primjene sustava e-učenja u obrazovanju te će u svojoj budućoj praksi znati kako, kada i gdje primijeniti takve sustave.
Ishodi učenja:
  1. Objasniti metodologiju vrednovanja sustava e-učenja.
  2. Implementirati oblikovane nastavne sadržaje s učenicima od prvog do četvrtog
    razreda.
  3. Upravljati oblikovanim područnim znanjem u sustavu e-učenja.
  4. Vrednovati oblikovane nastavne sadržaje u sustavima e-učenja.
Literatura:
  1. , Ani Grubišić: Vrednovanje sustava e-učenja, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split, 2009
    Mužić, V.: Uvod u metodologiju istraživanja odgoja i obrazovanja, Educa, Zagreb, 2004.
    Kirkpatrick's Four Levels of Evaluation http://www.masterminds-ink.com/Evaluation.pdf, , , .
  2. An Evaluation Instrument for Hypermedia Courseware, , Elissavet, G., Economides, A., Educational Technology & Society, 2003.
  3. Kirkpatrick's Four Levels of Evaluation http://www.masterminds-ink.com/Evaluation.pdf, , Kirkpatrick, , .
  4. Uvod u metodologiju istraživanja odgoja i obrazovanja,, , Mužić Vladimir, EDUCA, 2004.
Preporučena literatura:
  1. The Search for Methods of Group Instruction as Effective as One-to-One Tutoring The 2 Sigma Problem, , B.S. Bloom, Educational Researcher, 13,, 1984.
10. semestar
MODUL 2: Primjena IKT u učenju i poučavanju (10. semestar) - Redovni studij - Učiteljski studij
Termini konzultacija:
  • doc. dr. sc. Suzana Tomaš:

    Soba: 210

    Srijeda

    od 12:30 do 14:00

    Lokacija: