MENU
+385 21 32 92 84

Poljička cesta 35, Split, Croatia

Prevention of Behaviour Disorders

Code: 122941
ECTS: 3.0
Lecturers in charge: doc. dr. sc. Toni Maglica
Lecturers: Ana Srzić - Seminar
Take exam: Studomat
Load:

1. komponenta

Lecture typeTotal
Lectures 15
Seminar 30
* Load is given in academic hour (1 academic hour = 45 minutes)
Description:
-to achieve basic, general knowledge from the field- prevention of behavioral
problems, recent researches in prevention, the effectiveness of prevention programs
-to recognize and understand the etiology and phenomenology of behavioral problems
-to capacitate students for adequate and duly responding on specific needs of
children and youth that tends to, or already manifest behavioral problems
-successfully written and oral communicating and presenting their own works;
-develop skills of using different source information and using them properly in
practice
Learning outcomes:
Literature:
  1. Teorije prevencije, , Bašić, J., Školska knjiga Zagreb, 2009.
Optional literature:
  1. O ponašanjima učenika i njihovoj pojavnosti u školi, , Bašić, J., Kranželić Tavra, V. U: Bašić, J., Koller-Trbović, N., Uzelac, S. (ur.):, Sveučilište u Zagrebu. Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2004.
  2. "Partnerstvo" programa usmjerenih obitelji i zajednice, , Ferić,M, Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, Povjerenstvo Vlade Republike Hrvatske za prevenciju poremećaja u ponaš, 2003.
  3. Rizični i zaštitni čimbenici u školskom okruženju kao temelji uspješnije prevencije poremećaja u ponašanju djece i mladih, , Kranželić Tavra, V., Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 38, 2002.
  4. Obitelj u prevenciji poremećaja u ponašanju djece i mladih: Istarska županija - zajednica usmjerena na obitelj, , Ferić, M, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2006.
1. semester
Pedagogija zimski sem. (diplomski studij) - Regular studij - Pedagogy

3. semester
Pedagogija zimski sem. (diplomski studij) - Regular studij - Pedagogy
Consultations schedule: