- , 1. .Antić, S. et al.../ur./,(1993.). Školstvo u svijetu (Komparativna analiza hrvatskog i europskog školstva) HPKZ, Zagreb
2. Ballantine, J. H. (1993). The sociology of education. Englewood Cliffs: Prentice-Hall.
3. Baranović, B. /ur./ (2006.), Nacionalni kurikulum za obavezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive, Zagreb: Institut za društvena istraživanja, str. 15-25.
4. Baranović, B., Domović, V., Štribić, M. (2007.), Obrazovanje za poduzetnost ? perspektiva osnovnoškolskih učitelja i nastavnika, Sociologija i prostor, god 45, br. 3-4, str. 339-360.
5.Bernstein, B. (1994.), Jezik i društvene klase
6. Bilić, V. (2007.), Nasilno i nekorektno postupanje prema nastavnicima u školi, u Vrgoč, H. (ur.) Nasilje i nasilno ponašanje u školi/vrtiću/učeničkom domu, HPKZ, Zagreb.
7. Bourdieu, P. (1992.), Što znači govoriti, Naprijed, Zagreb.
8. Cifrić, I. (1996). Ekološki izazovi obrazovnom Kurikulumu. Društvena istraživanja, 5, 1(21), str. 59-74.
9. Cindrić, M. (1995.), Profesija učitelj u svijetu i Hrvatskoj, Persona, Zagreb, str. 23-37.
10. Delors, J. i sur. (1998.), Učenje:blago u nama, Educa, Zagreb.
11. Durkheim, E. (1996.), Obrazovanje i sociologija, Societas, Zagreb.
12. Flere, S. (ur.) (1986). Proturječja suvremenog obrazovanja, CDD, Zagreb.
13. Giddens, A. (2007.), Sociologija, Ekonomski fakultet, Beograd, (16. poglavlje Obrazovanje, str. 494-536)
14. Gregurinović, M. i Kuti, S. (2010). Učinak socioekonomskog statusa na obrazovno postignuće učenika: Primjer PISA istraživanja, Hrvatska 2006. Revija za socijalnu politiku, 17(2):179-196.
15. Hromatko, I., & Matić, R. (2009). Elita i diskriminirani između pozitivizma i dijalektike: potreba za promjenom obrazovanja, U: Sociologija sela, Vol.47, No.4. Str. 285-304.
16. Illich, I. (1990.), Dole škole
17. Illišin, V. i dr. (2001.), Djeca i mediji, Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži i Institut za društvena istraživanja, Zagreb.
18. Kumpes-Čačić, J. (1996). Obrazovanje i tolerancija. Društvena istraživanja, br.2 (22). Str. 307-319.
19. Labaš, D., Ciboci, L. (2010), Bolonjski proces i visoko školstvo u medijskim očima, Nova prisutnost, časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 8, str. 343-368.
20. Lesourne, J. (1993.), Obrazovanje i društvo: izazovi 2000.godine. Educa, Zagreb, str. 79-104.
21. Liessmann, K.P. (2006.), Teorija neobrazovanosti: zablude društva znanja, Zagreb, Naklada Jesenski i Turk.
22. Marinković, R. & Karajić, N. (ur.) (2004). Budućnost i uloga nastavnika/Future and the role of teachers. Zagreb: PMF/Faculty of science.
23. Marsh, C.J. (1994.), Kurikulum: Temeljni pojmovi, Educa, Zagreb.Meštović, M.,
24. Mialaret, G. i sur. (1989.), Uvod u edukacijske znanosti, Školske novine, Zagreb.
25. Miljević-Riđički, R. , Pahić, T. I Vidović-Vizek, V. (2011). Suradnja roditelja i škole u Hrvatskoj: Sličnosti i razlike urbanih i ruralnih sredina. Sociologija i prostor, 49(2):165-184.
26. Morin, E. (2002.), Odgoj za budućnost, Educa, Zagreb.
Milat, J. (ur.) (2011). Digitalne tehnologije i novi oblici učenja. Split: Filozofski fakultet Split.
27. Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje, MZOŠ, Zagreb.
28. Ninčević, M. (2009). Interkulturalizam u odgoju i obrazovanju: Drugi kao polazište, Nova prisutnost 7(2009), 1 59-84
29. Pilić, Š. (2002). The Education of Teachers in a Post-Socialist Society: the Case of Croatia. In Sultana, R. G. (Ed.). Teacher Education in the Euro-Mediterranean Region. (pp. 51-68). New York, Washington, Baltimore,Bern, Frankfurt an Main, Berlin, Brussels, Vienna, Oxford: Peter Lang Publishing.
30. Pilić, Š., Vrdoljak, D. (2009.), Nastavnici i društvo znanja: stupanj obaviještenosti i zadovoljstva nastavnika, Školski vjesnik, vol. 58, br. 2/2009., str. 145-158.
31. Plačko, Lj. (1990). Religija i odgoj. Zagreb: Školske novine.
32. Puzić, S. , Doolan K., i Dolenc, D. (2006). Socijalna dimenzija 'Bolonjskog procesa' i (ne)jednakosti šansi za visoko obrazovanje: neka hrvatska iskustva. Sociologija sela, 2-3:172-173; 221-243. (2 studenta/-ice)
33. Raviš, D.; Bezinović, P. (2011). Vezanost za školu ? analiza privrženosti školi i predanosti školskim obvezama kod srednjoškolaca. Sociologija i prostor, 49(2):185-208.
34. Štulhofer, A. (1992). Mitologija obrazovnih šansi. Theleme, 38, 2, 61-72.
35. Štulhofer, A. (priredili) (1998.) Sociokulturni kapital i tranzicija u Hrvatskoj, Hrvatsko sociološko društvo, Zagreb.
36. Vujčić, V. (1990.), Obrazovne šanse, Školske novine, Zagreb.
37. Vujčić, V. (1989.), Obrazovanje i društvo, CDD, Zagreb.
38. Zbornik radova (1990.), Modernost i modernizacija, Hrvatsko sociološko društvo, Zagreb., , , .
|