Load:
|
1. komponenta
Lecture type | Total |
Lectures |
15 |
Seminar |
15 |
* Load is given in academic hour (1 academic hour = 45 minutes)
|
Description:
|
Training for development of integrated curriculum in the practice of early and preschool education.
|
Learning outcomes:
|
|
Literature:
|
-
Integrirani predškolski kurikulum, Slunjski, E, Zagreb: Mali profesor, 2001.
-
Stvaranje predškolskog kurikuluma u vrtiću - organizaciji koja uči, Slunjski, E, Zagreb: Mali profesor, 2006.
-
Kurikulum ranog odgoja, Slunjski, E, Zagreb: Školska knjiga, 2011.
-
Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja, Petrović - Sočo, B, Pedagogijska istraživanja 6 (1-2), 2009.
-
Kontekst ustanove za rani odgoj i obrazovanje, Petrović - Sočo, B, Zagreb: Mali profesor, 2007.
-
Nacionalni kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, Zabgreb: Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske, 2014.
|
Optional literature:
|
- Osobine i psihološki uvjeti razvoja djeteta predškolske dobi, , Starc, B. i dr, Zagreb: Golden marketing, 2004.
- Humanistički pristup teoriji i praksi predškolskog odgoja, , Miljak, A, Zagreb: Persona, 1996.
- Teorijski okvir sukonstrukcije kurikuluma ranog odgoja. u: Previšić, V. (ur.). Kurikulum - teorija, metodologija, sadržaj, struktura, , Miljak, A, Zagreb: Školska knjiga, 2007.
|
Prerequisit for:
|
Enrollment
:
Attended
:
Pedagogy of Early and Preschool Education 1
|