Vesna Kovač, Monika Pažur – Original scientific paper
Željka Ivković Hodžić, Marina Matešić – Original scientific paper
Od uprave do studenta: Tri perspektive o ljudskim pravima u visokom obrazovanju (str. 57-82)
From management to student: Three perspectives on human rights in higher education (pp. 83-110)
Vesna Kostović-Vranješ, Mila Bulić, Viktorija Periša – Original scientific paper
Stavovi studenata učiteljskog studija i učitelja razredne nastave o nastavi na daljinu (str. 111-134)
Attitudes of teacher education students and class teachers to distance education (pp. 135-158)
Dubravka Kuščević – Original scientific paper
Stavovi i razmišljanja učenika o prirodnoj i kulturnoj baštini (str. 159-176)
Students attitudes to and thoughts on natural and cultural heritage (pp. 177-196)
Antonia Ćurić – Preliminary communication
Samopromocija socijalnih kompetencija studenata učiteljskog studija iz konteksta ordživog razvoja (str. 197-220)
Tamara Jurkić Sviben, Nikola Sebastian Jambrošić – Original scientific paper
(Ne)Pjevanje za vrijeme pandemije bolesti Covid-19 – Mišljenja i emocionalni doživljaj učenika od 5. do 8. razreda osnovnih škola u Republici Hrvatskoj (str. 245-268)
Iva Batur, Amanda Glavaš – Review paper
Djeca s posebnim potrebama u vertikali hrvatskog odgojno-obrazovnog sustava: Komparativna analiza zakonske regulative (str. 293-320)
Katarina Vanek, Andrej Maras, Petra Karabin – Review paper
Tko su dobri učitelji? (str. 349-370)
What makes a good teacher? (pp. 371-394)
Dorijana Škoro, Ivona Kir – Preliminary communication
Primjena digitalnih alata tijekom aktivnosti slušanja glazbe u nastavi glazbene kulture (str. 395-414)
The application of digital tools in listening to music in music culture education (pp. 415-433)