MENU
021 32 92 84

Poljička cesta 35, Split

Consumer behavior

Consumer behavior

Šifra: 278707
ECTS: 3.0
Nositelji: doc. dr. sc. Ivana Jadrić
Izvođači: doc. dr. sc. Ivana Jadrić - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
U svakodnevnom životu, uz brojne uloge koje preuzimamo, svi preuzimamo i uloge kupca i potrošača proizvoda ili usluga. Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima razumijevanje i predviđanje ponašanja potrošača, pružajući temeljne analitičke okvire i pojmove za razumijevanje tržišnih ponašanja i potrošačkih trendova. Poseban naglasak stavlja se na analizu utjecaja psiholoških, društvenih i ekonomskih čimbenika na donošenje odluka potrošača.
Ishodi učenja:
  1. Identificirati ključne pojmove i teoretske osnove ponašanja potrošača;
  2. Procijeniti čimbenike koji utječu na ponašanje potrošača
  3. Opisati proces donošenja odluka o kupnji
  4. Analizirati proces donišenja odluka o kupnji u kontekstu novih proizvoda
  5. Procijeniti utjecaj motivacije i osobnosti potrošača na kupovno ponašanje
  6. Objasniti osnovna prava i zaštitu potrošača
  7. Izraditi dizajn istraživanja u području ponašanja potrošača
  8. Analizirati trenutne trendove koji utječu na ponašanje potrošača
Literatura:
  1. Consumer Behavior: Buying, Having, and Being 14th Edition., Solomon, M., Pearson, 2024.
3. semestar
Psychology 3rd semester - Redovni studij - Psychology
Termini konzultacija: