MENU
021 32 92 84

Poljička cesta 35, Split

Roditelji i dijete s posebnim potrebama

Šifra: 180349
ECTS: 3.0
Nositelji: doc. dr. sc. Toni Maglica
Izvođači: Vedrana Vučković - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Osposobiti studente za partnerstvo s roditeljima djece s posebnim potrebama. Razviti kritičko mišljenje o provedbi inkluzivnog odgoja.
Ishodi učenja:
  1. prepoznati i definirati model obitelji kao sustava
  2. prepoznati, definirati i prezentirati vještina podrške i savjetovanja roditeljima u inkluzivnom okruženju
  3. povezivanje tehnika balansiranja između odgovornosti zahtjeva i potreba obitelji s djecom s posebnim potrebama
  4. - prepoznavanje otežavajućih činitelja u obitelji i preveniranje njihovog daljeg razvoja
    - definirati i prezentirati vještine vođenja individualnog sastanka s roditeljima
  5. definirati i prezentirati vještine vođenja radionica s roditeljima u inkluzivnom okruženju
Literatura:
  1. TEORIJA U PRAKSI Priručnik za profesionalni razvoj odgajatelja,, , Dawn Tankersley, Sanja Brajković i sur, Zagreb : Pučko otvoreno učilište Korak po korak, 2011.
  2. - KORACI PREMA KVALITETNOJ PRAKSI :Priručnik za profesionalni razvoj odgajatelja, , Dawn Tankersley, Sanja Brajković, Sanja Handžar,, Zagreb : Pučko otvoreno učilište Korak po korak, 2012.
  3. Individualni obiteljski čimbenici razumijevanja teorije uma u djece predškolske dobi,, , Zrinščak, I.; Šimeša, Sanja.; Kuterovac, Jagodić, G., Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 50/2, 2014.
Preporučena literatura:
  1. Savjetovanje roditelja djece s posebnim potrebama: mogućnosti, i prepreke, 71- 78, , Kraljević, R., S vama, Hrvatska udruga za pomoć djeci s posebnim potrebama 6,, 2007.
4. semestar
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje 4 (IZV) - Izvanredni studij - Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Termini konzultacija: