021 32 92 84

Poljička cesta 35, Split

Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, Br. 6-7, 2016.

Prethodno priopćenje

Dubravka Kuščević ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska 
Suzana Tomaš ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Ivana Mornar

str 86-102


Sažetak:

U današnje vrijeme upotreba informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT, engl. Information and Communications Technology) zastupljena je u svim životnim područjima pa je iz tog razloga nezaobilazna i u nastavom procesu. Stoga je ICT i kvalitetna podrška nastavnicima u realizaciji nastavnog procesa, što predstavlja novu paradigmu stjecanja znanja studenata u 21. stoljeću. Razvoj ICT-a uz primjenu pedagogijskih načela omogućio je nastanak nove obrazovne paradigme − e-učenja. E-učenje implementira se u sustavima e-učenja, a uz dobro oblikovan i isporučen nastavni sadržaj pruža mogućnosti i mrežnog i hibridnog scenarija učenja, poučavanja i testiranja znanja studenata. U ovom radu prikazane su mogućnosti primjene sustava e-učenja u visokoškolskom obrazovanju. Na uzorku od 80 studentica 3., 4. i 5. godine Filozofskog fakulteta Učiteljskog studija u Splitu ispitivalo se mišljenje o kvaliteti oblikovanih nastavnih sadržaja kolegija Metodika nastave likovne kulture na sustavu Moodle. Analizom dobivenih rezultata utvrđeno je da su nastavni sadržaji oblikovani na kvalitetan, jednostavan i poučan način te da kao takvi uvelike pridonose procesu učenja, poučavanja i testiranja znanja studentica. Prema mišljenju studentica utvrđeno je da se nastavni sadržaji kolegija Metodika nastave likovne kulture mogu oblikovati, razvijati i implementirati u nastavni proces pomoću sustava Moodle.

Ključne riječi:

informacijska i komunikacijska tehnologija; sustav e-učenja Moodle; visokoškolsko obrazovanje; Metodika nastave likovne kulture

URI:

https://ffst.unist.hr/zbornik/arhiva/6-7_2016/6-7_5


Repozitorij

  • APA 6th Edition

Kuščević, D., Tomaš, S. i Mornar, I. (2016). Primjena sustava Moodle u metodici nastave likovne kulture. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (6-7), 86-102. Preuzeto s https://ffst.unist.hr/zbornik/arhiva/6-7_2016/6-7_5

  • MLA 8th Edition

Kuščević, Dubravka, et al. “Primjena sustava Moodle u metodici nastave likovne kulture.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol. , br. 6-7, 2016, str. 86-102. https://ffst.unist.hr/zbornik/arhiva/6-7_2016/6-7_5. Citirano 27.11.2023.

  • Chicago 17th Edition

Kuščević, Dubravka, Suzana Tomaš i Ivana Mornar. “Primjena sustava Moodle u metodici nastave likovne kulture.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu , br. 6-7 (2016): 86-102. https://ffst.unist.hr/zbornik/arhiva/6-7_2016/6-7_5

  • Harvard

Kuščević, D., Tomaš, S., i Mornar, I. (2016). ‘Primjena sustava Moodle u metodici nastave likovne kulture’, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (6-7), str. 86-102. Preuzeto s: https://ffst.unist.hr/zbornik/arhiva/6-7_2016/6-7_5 (Datum pristupa: 27.11.2023.)

  • Vancouver

Kuščević D, Tomaš S, Mornar I. Primjena sustava Moodle u metodici nastave likovne kulture. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu [Internet]. 2016 [pristupljeno 27.11.2023.];(6-7):86-102. Dostupno na: https://ffst.unist.hr/zbornik/arhiva/6-7_2016/6-7_5

  • IEEE

D. Kuščević, S. Tomaš i I. Mornar, “Primjena sustava Moodle u metodici nastave likovne kulture”, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol., br. 6-7, str. 86-102, 2016. [Online]. Dostupno na:  https://ffst.unist.hr/zbornik/arhiva/6-7_2016/6-7_5. [Citirano: 27.11.2023.]