021 32 92 84

Poljička cesta 35, Split

Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, Br. 6-7, 2016.

Prethodno priopćenje

Suzana Tomaš   orcid.org/0000-0002-7170-190X ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska 
Daria Biliškov   orcid.org/0000-0002-6210-9269 

str 127-149


Sažetak:

Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT, engl. Information and Communications Technology) ulazi u sve sfere ljudskog života pa tako i u odgojno-obrazovni proces. ICT predstavlja podršku učitelju u realizaciji nastave, a primjenom različitih uređaja temeljenih na elektronskoj tehnologiji u procesu učenja i poučavanja, dobivamo novu paradigmu učenja − e-učenje. E-učenje implementira se u sustavima e-učenja, a uz dobro oblikovan i isporučen nastavni sadržaj pruža mogućnosti i mrežnog i hibridnog scenarija učenja, poučavanja i testiranja znanja učenika. U ovom radu bavili smo se istraživanjem o primjeni oblikovanih nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja Moodle i xTEx-Sys. Uvažavajući teorijsku podlogu ove problematike, pristupili smo empirijskom istraživanju u kojem smo proveli eksperiment s jednom skupinom. Eksperiment je proveden s učenicima drugog razreda, a dobiveni su rezultati ukazali na pozitivan stav učenika prema učenju u sustavima Moodle i xTEx-Sys. Osim toga, potvrdili smo da se ovim načinom poučavanja uloga učitelja ne umanjuje. Naprotiv. Učitelj postaje mentor i vodič cjelokupnog procesa, a učenik kao aktivan sudionik nastave odgovoran je za vlastito učenje.

Ključne riječi:

e-učenje; oblikovanje nastavnih sadržaja; implementacija nastavnih sadržaja; sustav Moodle; sustav xTEx-Sys

URI:

https://ffst.unist.hr/zbornik/arhiva/6-7_2016/6-7_7


Repozitorij

  • APA 6th Edition

Tomaš, S. i Biliškov, D. (2016). Primjena sustava Moodle i xTEx-Sys u drugom razredu osnovne škole. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (6-7), 127-149. Preuzeto s https://ffst.unist.hr/zbornik/arhiva/6-7_2016/6-7_7

  • MLA 8th Edition

Tomaš, Suzana i Daria Biliškov. “Primjena sustava Moodle i xTEx-Sys u drugom razredu osnovne škole.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol. , br. 6-7, 2016, str. 127-149. https://ffst.unist.hr/zbornik/arhiva/6-7_2016/6-7_7. Citirano 27.11.2023.

  • Chicago 17th Edition

Tomaš, Suzana i Daria Biliškov. “Primjena sustava Moodle i xTEx-Sys u drugom razredu osnovne škole.” Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu , br. 6-7 (2016): 127-149. https://ffst.unist.hr/zbornik/arhiva/6-7_2016/6-7_7

  • Harvard

Tomaš, S., i Biliškov, D. (2016). ‘Primjena sustava Moodle i xTEx-Sys u drugom razredu osnovne škole’, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (6-7), str. 127-149. Preuzeto s: https://ffst.unist.hr/zbornik/arhiva/6-7_2016/6-7_7 (Datum pristupa: 27.11.2023.)

  • Vancouver

Tomaš S, Biliškov D. Primjena sustava Moodle i xTEx-Sys u drugom razredu osnovne škole. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu [Internet]. 2016 [pristupljeno 27.11.2023.];(6-7):127-149. Dostupno na: https://ffst.unist.hr/zbornik/arhiva/6-7_2016/6-7_7

  • IEEE

S. Tomaš i D. Biliškov, “Primjena sustava Moodle i xTEx-Sys u drugom razredu osnovne škole”, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, vol., br. 6-7, str. 127-149, 2016. [Online]. Dostupno na:  https://ffst.unist.hr/zbornik/arhiva/6-7_2016/6-7_7. [Citirano: 27.11.2023.]