Centar za istraživanje i razvoj cjeloživotnog obrazovanja je započeo ciklus edukacija za suradnike. Tema prvog predavanja je "Izrada predmetnih kurikuluma u visokoškolskom obrazovanju". Sljedeće edukacije planirane su za 8. veljače 2024. pod nazivom "Komunikacija i grupna dinamika u visokoškolskom obrazovanju", te za 15. veljače "E-učenje u visokoškolskom obrazovanju".
Više o programima:
Izrada predmetnih kurikuluma u visokoškolskom obrazovanju
Cilj ovog Programa je educirati sveučilišne nastavnike o suvremenom pristupu planiranja nastavnog procesa, odnosno izrade predmetnih kurikuluma utemeljenih na kompetencijskom pristupu i teoriji konstruktivnog poravnanja.
Teme edukacije:
• Načela i pristupi izrade kurikuluma u visokoškolskom obrazovanju
• Ishodi učenja i kompetencije
• Teorija konstruktivnog poravnanja
• Planiranje kurikuluma s obzirom na opterećenje u ECTS bodovima i razinu kvalifikacije
Komunikacija i grupna dinamika u visokoškolskom obrazovanju
Cilj ovoga Programa je usavršavanje u području komunikacije, kvalitetne grupne dinamike i kvalitete odnosau visokoškolskoj nastavi.
Teme edukacije:
• Značajke i primjeri učinkovite primjene verbalne i neverbalne komunikacije u nastavnom procesu
• Emocionalna i socijalna kompetentnost sveučilišnih nastavnika
• Temeljne vještine rješavanja konflikata; osnovne značajke kvalitetne grupne dinamike
• Prepoznavanje i uvažavanje potreba i interesa studenata u nastavnom procesu.
E-učenje u visokoškolskom obrazovanju
Cilj ovoga Programa je usavršavanje u području primjene e-učenja u visokoškolskoj nastavi s posebnim naglaskom na izradi e-kolegija u sustavu Moodle.
Teme edukacije:
• Oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja
o resursi - dokumenti / knjiga (povezivanje s prvom edukacijom)
o aktivnosti - lekcija / test / radionica / forum (povezivanje s prvom i drugom edukacijom)
• Isporuka nastavnog sadržaja u sustavu e-učenja
• Primjena aktivnosti vrednovanje studenata u sustavu e-učenja
• Primjena aktivnosti za interakciju sa studentima u sustavu e-učenja