MENU
021 32 92 84

Poljička cesta 35, Split

Izvannastavne i izvanškolske aktivnosti

Šifra: 184992
ECTS: 3.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Ines Blažević
Izvođači: pred. dr. sc. Martina Lončar - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
U okviru kolegija studenti će upoznati izvannastavne i izvanškolske aktivnosti u slobodnom vremenu učenika te njihove pedagoške aspekte i implikacije. Analizirati će utjecaj izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti različitih područja na cjelokupni razvoj učenika. Studenti će se ujedno osposobiti za planiranje i programiranje izvannastavnih aktivnosti kao dijela školskoga kurikuluma, metodičku artikulaciju kao uočavanje i poticanje stvaralačkih potencijala učenika.
Ishodi učenja:
  1. - definirati osnovne pojmove vezane uz izvannastavne i izvanškolske aktivnosti
  2. - odrediti ulogu izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti u slobodnom vremenu
    učenika
  3. - obrazložiti utjecaj izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti na cjelokupan
    razvoj učenika
  4. - planirati i programirati rad izvannastavnih kao dijela školskoga kurikuluma
  5. - odrediti metodičku artikulaciju izvannastavnih aktivnosti
  6. - uočavati i poticati stvaralačke potencijale učenika
Literatura:
  1. Igra i izvannastavne aktivnosti u prirodoslovnom i društveno-humanističkom području. U: Ivon, H. i Mendeš, B. (ur.): Dijete, igra, stvaralaštvo, , Blažević, I., Split, Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu i Savez društava ''Naša djeca'' Hrvatske, 2016.
  2. Izvannastavne aktivnosti u školskom kurikulumu, , Mlinarević, V.,Mlinarević, V., Brust Nemet, M., Osijek: Učiteljski fakultet u Osijeku, 2012.
  3. Izvannastavne aktivnosti u suvremenoj školi, , Pejić Papak, P. i Vidulin, S., Zagreb: Školska knjiga, 2016.
  4. Izvannastavne aktivnosti i stvaralaštvo, , Previšić, V., Zagreb: Školske novine, 1987.
Preporučena literatura:
  1. Homo ludens, , Huizinga, J., Zagreb: Matica Hrvatska, 1987.
  2. How children and adolescents spend time across the World: Work, play, and developmental opportunities, , Larson, R.W., Verma, S., Psychological Bulletin, 125, 6, 1999.
  3. Slobodno vrijeme između pedagogijske teorije i odgojne prakse, , Previšić, V., Napredak, 141, 4, 2000.
  4. Izvannastavne i izvanškolske aktivnosti, , Šiljković, Ž., Rajić, V. i Bertić, D., Odgojne znanosti, 9 (2), 2007.
  5. Učitelj kreator izvannastavnih aktivnosti, , Zrilić, S. i Košta, T., Magistra Iadertina, 4 (1), 2009.
2. semestar
Pedagogija 2.ljetni sem. (diplomski studij) - Redovni studij - Pedagogija (dvopredmetni)
Pedagogija preddiplomski (ljetni semestar) - Redovni studij - Pedagogija (dvopredmetni)
Izborni predmet - Redovni studij - Pedagogija (dvopredmetni)
Izborni predmet - Redovni studij - Pedagogija (dvopredmetni)

4. semestar
Pedagogija preddiplomski (ljetni semestar) - Redovni studij - Pedagogija (dvopredmetni)
Izborni predmet - Redovni studij - Pedagogija (dvopredmetni)
Termini konzultacija: