MENU
021 32 92 84

Poljička cesta 35, Split

METODIKA NASTAVE LIKOVNE KULTURE III

Šifra: 68130
ECTS: 4.0
Nositelji: doc. dr. sc. Dubravka Kuščević
Izvođači: Mia Mijaljica - Metodičke vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Metodičke vježbe 30
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Upoznati studente s najnovijim stručno-metodičkim spoznajama u području likovne
kulture. Osposobiti studente za uspješno izvođenje nastave likovne kulture na
teorijskoj i praktičnoj razini.
1. Seminarske teme (osnovna pitanja i pojmovi metodike likovne kulture) i javna predavanja studenata u školi.
2. Seminarske teme (osnovna pitanja i pojmovi metodike likovne kulture) i javna predavanja studenata u školi.
3. Seminarske teme (osnovna pitanja i pojmovi metodike likovne kulture) i javna predavanja studenata u školi.
4. Seminarske teme (osnovna pitanja i pojmovi metodike likovne kulture) i javna predavanja studenata u školi.
5. Seminarske teme (osnovna pitanja i pojmovi metodike likovne kulture) i javna predavanja studenata u školi.
6. Seminarske teme (osnovna pitanja i pojmovi metodike likovne kulture) i javna predavanja studenata u školi.
7. Seminarske teme (likovna nastava) i javna predavanja studenata u školi.
8. Seminarske teme (likovna nastava) i javna predavanja studenata u školi.
9. Seminarske teme (likovna nastava) i javna predavanja studenata u školi.
10. Seminarske teme (likovna nastava) i javna predavanja studenata u školi.
11. Seminarske teme (likovna nastava) i javna predavanja studenata u školi.
12. Seminarske teme (likovna nastava) i javna predavanja studenata u školi.
13. Seminarske teme (likovna nastava) i javna predavanja studenata u školi.
14. Seminarske teme (likovna nastava) i javna predavanja studenata u školi.
15. Seminarske teme (likovna nastava) i javna predavanja studenata u školi.
Literatura:
  1. Metodički priručnik koji omogućava samostalno pronalaženje ideja za rad u nastavi likovne kulture.
  2. Metodički priručnik s primjerima za konkretan rad u likovnoj nastavi.
  3. Priručnik može pomoći u praćenju pojedinih faza dječjeg likovnog izražavanja, a sadrži i prijedlog redoslijeda ostvarivanja likovnih sadržaja tijekom nastavne godine.
  4. Članak razmatra moguće načine mjerenja kreativnosti u likovnim radovima učenika.
  5. Članak razmatra mogućnosti komunikacije između djece i likovnog djela.
  6. Sposobnost samorefleksije smatra se jednim od važnih područja za uvođenje pozitivnih promjena u učiteljskoj praksi. Članak istražuje poteškoće studenata u realizaciji likovne nastave.
  7. Članak govori o suvremenoj umjetnosti u školi.
Preporučena literatura:
  1. Članak razmatra mogućnosti prepoznavanja likovno nadarene djece u nastavi likovne kulture.
  2. Članak razmatra vizualno likovni odgoj i obrazovanje na modernim temeljima.
  3. Članak progovara o važnosti vizualnog obrazovanja danas.
  4. Članak razmatra mogućnosti učenja likovne kulture uz pomoć suvremenih tehnologija.
  5. Članak razmatra mogućnosti odgoja i obrazovanja kroz umjetničke sadržaje.
Preduvjeti za:
Upis predmeta :
Odslušan : METODIKA NASTAVE LIKOVNE KULTURE II
9. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Učiteljski studij
Termini konzultacija: