Ina Reić Ercegovac, Katija Kalebić Jakupčević – Izvorni znanstveni članak
Tatjana Novović – Izvorni znanstveni članak
Kognitivno-motivacijske strategije regulacije učenja na primjeru fantastičnog romana Pinokio (str. 57)
Adriana Petra Blažević, Mara Ruža Blažević – Izvorni znanstveni članak
Reprezentacije kulture, rase i roda u udžbenicima engleskoga jezika (str. 82)
Representations of culture, race and gender in English language textbooks (pp. 59-81)
Maja Cindrić, Josip Cindrić – Izvorni znanstveni članak
Naslijedstvo prvih računica u Hrvatskoj za današnju nastavu matematike (str. 101)
Legacy of first arithmetic textbooks in Croatia on today’s mathematics teaching (pp. 83-100)
Mirko Marušić, Irena Mišurac – Izvorni znanstveni članak
Stupanj razumijevanja Newtonove mehanike kod budućih studenata (str. 103-121)
The degree of Newton’s thinking in future students (pp. 123-142)
Larisa Hržić, Lucija Dujić, Petra Gerovac – Izvorni znanstveni članak
Mladi i zaštita okoliša: Istraživanje stavova mladih grada Splita o ekološkoj osviještenosti te navikama i aktivnostima vezanim uz zaštitu okoliša (str. 143-161)
Tomislav Topolovčan – Prethodno priopćenje
Što nije u redu s konstruktivističkom nastavom? Elaboracija, rekapitulacija i sinteza teorijskih i povijesnih kontroverzi (str. 209)
Željka Pintar – Pregledni rad
Odgoj i njegova suvremena dezintegracija (str. 211-223)
Upbringing and its modern disintegration (pp. 25-237)