Uvodnik
Snježana Dobrota, Marija Sarajčev – Izvorni znanstveni članak
Glazbene preferencije učenika prema klasičnoj glazbi, glazbi 20.stoljeća i glazbama svijeta - Hipoteza otvorenosti (str. 11-25)
Students’ musical preferences for classical music, 20th century music, and world music - The open-earedness hypothesis (pp. 27-42)
Goran Livazović, Vlasta Svalina – Izvorni znanstveni članak
Media habits and attitudes of students about the possibilities of applying mobile learning in foreign language teaching (pp. 43-69)
Iva Donelli, Gordan Matas – Izvorni znanstveni članak
Aspects of identity in Toni Morrison’s novels The Bullets eye and sula (pp. 71-93)
Petra Božanić – Izvorni znanstveni članak
Obrada vokativnih obilježja u suvremenim udžbenicima (str.95-119)
The interpretation of vocative linguistic features (pp. 121-146)
Dunja Anđić, Karmen Vidas – Prethodno priopćenje
Istraživački pristup kao suvremena nastava ili tek odmak od tradicionalne nastave? Mišljenja učitelja o istraživačkom pristupu u nastavi prirode i društva (str. 147-175)
Research approach as modern teaching or a mere deviation from traditional teaching? Teachers opinions on the research approach in teaching the subject nature and society (pp. 177-206)
Inga Biščević, Daniel Maleč, Haris Memišević – Prethodno priopćenje
The relationship of reading and mathematics in third-grade elementary school students in Canton Sarajevo (pp. 207-226)
Petra Bučević, Ida Somolanji Tokić – Pregledni rad
Pedagoška dokumentacija i zakonodavni okvir ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj (str. 227-250)
Pedagogical documentation and legislative framework of early childhood education and care in Croatia (pp. 251-274)
Marinko Lazzarich – Pregledni rad
Učinkovite strategije učenja i kreativne metode poučavanja hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi (str. 275-307)
Effective learning strategies and creative methods of teaching the croatian language in early primary school education (pp. 309-342)
Alena Letina, Mario Vasilj – Pregledni rad
Izazovi implementacije suradničkog učenja u inicijalnom obrazovanju učitelja (str. 343-369)
Challenges of implementation of cooperative learning in initial teacher education (pp. 371-397)
Lana Štefulj, Barbara Kušević – Pregledni rad
Suradnja obitelji, škole i lokalne zajednice - pedagozi u double bindu (str. 399-413)
Family, school and community collaboration - school pedagogues caught in double binds (pp. 415-430)
U Spomen Andreji Bubić
U Spomen Anti Vukasoviću
Upute za autore